Promoot Leeuwarden via boetebrief





 

Waarom het boetekantoor CJIB niet inzetten om Leeuwarden te promoten? Zomaar een idee van makelaar Hans Henkes dinsdagavond op een congres in Post-Plaza over de promotie van deze stad.

Het CJIB-hoofdkantoor zit in Leeuwarden en stuurt jaarlijks vele duizenden brieven het land in. Of dat direct positieve associaties oproept valt te betwijfelen, maar desondanks kan de stad de beruchte enveloppen goed benutten volgens Henkes. ,,Waarom zou je er niet ‘groeten uit Leeuwarden’ op zetten?’’

Diverse organisaties en ondernemers waren door het campagneteam van Expeditie Leeuwarden uitgenodigd om op het congres mee te praten over projecten die de stad beter op de kaart kunnen zetten en toeristen lokken.

Dit promotieteam kan best wat goede ideeën gebruiken nu het beschikbare budget naar verwachting wordt verdubbeld naar bijna € 900.000. Gemeente en provincie hebben al € 750.000 toegezegd, mits het bedrijfsleven de rest aanvult.

 
 
Bron: Leeuwarder courant
 
  3-11-2009  


|

FlitsKaart