|
Type:
Radar
|
Tijd:
08:13:55
|
|
a1 apeldoorn ri hengelo thv hmp 89.0 door mobiele flitspaal
|
|
|
Type:
Radar
|
Tijd:
08:13:18
|
|
a1 apeldoorn ri hengelo thv hmp 89.0 door mobiele flitspaal
|
|
|
Type:
Radar
|
Tijd:
07:40:20
|
|
a1 apeldoorn ri hengelo thv hmp 89.0 door mobiele flitspaal
|
|
|
Type:
Radar
|
Tijd:
07:38:03
|
|
flex flitser a1 apeldoorn ri hengelo thv hmp 89.4
|
|
|
Type:
Radar
|
Tijd:
09:52:57
|
|
a1 hengelo ri deventer thv hmp 118.7 na afslag lochem
|
|
|
Type:
Radar
|
Tijd:
07:57:26
|
|
a2 den bosch ri amsterdam thv hmp 63.2
|
|
|
Type:
Radar
|
Tijd:
07:36:30
|
|
a2 den bosch ri amsterdam thv hmp 63.5
|
|
|
Type:
Radar
|
Tijd:
06:16:31
|
|
a2 den bosch ri utrecht thv hmp 64.2
|
|
|
Type:
Radar
|
Tijd:
06:17:32
|
|
a2 utrecht ri den bosch thv hmp 65.9
|
|
|
Type:
Radar
|
Tijd:
09:51:15
|
|
a2 eindhoven ri weert thv hmp 188.5
|
|
|
Type:
Radar
|
Tijd:
06:21:51
|
|
a12 gouda ri utrecht thv hmp 58.3
|
|
|
Type:
Radar
|
Tijd:
06:24:05
|
|
a12 bunnik ri gouda thv hmp 62.6
|
|
|
Type:
Radar
|
Tijd:
08:01:34
|
|
a12 veenendaal ri utrecht thv hmp 70.9
|
|
|
Type:
Laser
|
Tijd:
09:49:39
|
|
a16 breda ri dordrecht thv hmp 42.7
|
|
|
radar nb in made op de crullaan thv bushalte door mobiele flitspaal
|
07:26:22
|
|
radar nb in roosendaal op de burgemeester schneiderlaan door mobiele flitspaal
|
06:15:17
|
|
radar nh in diemen op de diemerpolderweg thv shell tankstation
|
06:12:12
|
|
radar nb in made op de crullaan thv bushalte door mobiele flitspaal
|
06:11:23
|
|
radar nh in zaandam op de dr scholtenstraat nabij shell tankstation
|
06:10:49
|
|
radar zh in spijkenisse op de heemraadlaan door mobiele flitspaal
|
06:10:10
|
|
radar flexflitspaal zh in vlaardingen op de holysingel
|
06:09:14
|
|
radar flexflitser li in landgraaf op de kleikoeleweg
|
06:08:17
|
|
radar ut in bilthoven op de soestdijkseweg noord thv de ruysdaallaan
|
06:07:01
|
|
radar zh in delft op de vrijenbanselaan nabij reineveldbrug
|
06:06:25
|
|
radar nh in alkmaar op de vondelstraat thv colijnstraat door mobiele flitspaal
|
06:05:32
|